Klik op de vraag om het antwoord te lezen.
Hebt u bij plasklachten, bijv. pijn bij plassen of onderbuik. vele beetje plassen of riekende/ troebele urine.
U hebt een doktersafspraak, maar de klachten zijn in afwachting daarvan vanzelf over gegaan, dan verzoeken wij u de afspraak via de assistente af te zeggen, zodat er weer ruimte ontstaat voor een andere patiënt die medische hulp op dat moment meer nodig heeft. Indien u dit ruim tevoren weet, mag u de afspraak ook afzeggen per onze praktijkmail. Indien de afspraak binnen 24u afgezegd moet worden, dan graag telefonisch.
Dat klopt. Tegenwoordig kunnen herhaalrecepten niet meer op dezelfde dag van bestelling opgehaald worden. Dit komt door beperkte bevoorrading van de apotheken. Na het doorgeven van het herhaalrecept bij de huisarts, kunt u op de 2e werkdag uw medicijn ophalen. U krijgt van de apotheek bericht dat het medicijn dan klaarligt. Houdt u daar aub rekening mee door op tijd uw herhaalmedicatie te bestellen!
Heeft u een klacht? Aarzel niet om uw zorgen of onvrede met uw huisarts te bespreken. Wij waarderen het zeer wanneer u eventuele ontevredenheid met ons deelt.
Door uw klacht kenbaar te maken, geeft u ons de mogelijkheid om samen naar een oplossing te zoeken en onze zorgverlening te verbeteren. Uw feedback helpt ons om u en anderen beter van dienst te zijn.
U kunt uw klacht eenvoudig indienen door ons klachtenformulier op de pagina klachtenregeling in te vullen of een mail te sturen naar [email protected]. Wij reageren binnen 1 werkweek op uw klacht en informeren u over de vervolgstappen.
In een persoonlijke gezondheidsomgeving (PGO) kunt u gratis uw medische gegevens van verschillende zorgverleners verzamelen.

